Obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) Poskytovatele upravují vzájemná práva a povinnosti Poskytovatele a Zákazníka vzniklé v souvislosti se smlouvou nebo na základě smlouvy o poskytování digitálního obsahu (dále jen „Smlouva“), kterou mezi sebou uzavírají Poskytovatel a Zákazník prostřednictvím webových stránek umístěných na internetové adrese https://www.corerestart.cz (dále jen „Web“).
1.2 Poskytovatelem je společnost CORE ACADEMY s.r.o., se sídlem Kováříkova 1145/7, Hlubočepy, 152 00 Praha 5, IČO: 242 11 788, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze v oddílu C, vložce 189083, e-mail: info@corerestart.cz, telefon: +420 737 678 860 (dále jen „Poskytovatel“).
1.3 Zákazníkem se rozumí každý spotřebitel (tj. fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání), který má zájem o uzavření anebo přímo uzavře s Poskytovatelem Smlouvu (dále jen „Zákazník“).
1.4 Digitálním (elektronickým) obsahem se rozumí on-line kurzy a programy (dále jen „On-line kurz“ či „On-line kurzy“) a také cvičební videa a návody umístěné v online klubu (dále jen „Online klub“ či „Klub“), které jsou prezentované na Webu a jsou předmětem Smlouvy.
1.5 Ustanovení Obchodních podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce
1.6 Vztahy neupravené těmito Obchodními podmínkami se řídí právními předpisy České republiky, zejména příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších přepisů (dále jen „občanský zákoník“) a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších přepisů (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“).
2. Objednávka a uzavření Smlouvy
2.1 Web obsahuje informace o každém On-line kurzu a On-line klubu včetně uvedení popisu, co daný On-line kurz nebo Klub zahrnuje, a jeho ceny. Tato prezentace On-line kurzů nebo Klubu na Webu je pouze informativního charakteru a Poskytovatel není povinen uzavřít Smlouvu ohledně těchto On-line kurzů. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
2.2 Objednání On-line kurzů a Klubu je možné pouze na Webu, a to vyplněním a odesláním elektronického objednávkového formuláře. Tento objednávkový formulář obsahuje informace o objednávaném On-line kurzu nebo Klubu, jeho ceně vč. daní a poplatků, způsobu úhrady ceny On-line kurzu nebo Klubu a informace o Zákazníkovi (dále jen „Objednávka“). Podmínkou platné Objednávky je vyplnění všech předepsaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři.
2.3 Před odesláním Objednávky má Zákazník možnost zkontrolovat a měnit údaje, které do Objednávky vložil, aby mohl zjistit a případně opravit chyby vzniklé při zadávání dat před odesláním Objednávky Poskytovateli. Údaje uvedené v Objednávce jsou Poskytovatelem považovány za správné.
2.4 Zákazník výslovně souhlasí s tím, že s plněním Smlouvy bude započato před uplynutím 14denní lhůty k odstoupení od smlouvy uzavřené distančním způsobem. Zákazník bere na vědomí, že udělením souhlasu zaniká jeho právo odstoupit od smlouvy podle § 1837 písm. l) občanského zákoníku. Tímto není dotčeno práva Zákazníka odstoupit od Smlouvy dle článku 9.1 písm. a) těchto Obchodních podmínek - zákazník má nárok na odstoupení od smlouvy do 30 dnů od zakoupení online kurzu nebo Klubu.
2.5 Kliknutím na tlačítko s nápisem „Objednat a zaplatit“ Zákazník dokončí Objednávku a odešle ji Poskytovateli. Spolu s odesláním Objednávky Zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
2.6 Přijetí Objednávky Poskytovatel Zákazníkovi potvrdí zasláním e-mailu na jeho e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce. Součástí tohoto potvrzujícího e-mailu je shrnutí Objednávky, Obchodní podmínky ve formátu PDF nebo obdobném nepřepisovatelném formátu.
2.7 Smlouva mezi Poskytovatelem a Zákazníkem je uzavřena okamžikem, kdy je Zákazníkovi doručen e-mail potvrzující přijetí Objednávky. Tento e-mail současně představuje potvrzení o uzavření Smlouvy. Od tohoto okamžiku vznikají mezi Poskytovatelem a Zákazníkem vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny Smlouvou a těmito Obchodními podmínkami. Poskytovatel je zejména povinen poskytnout On-line kurz nebo Klub, který si Zákazník objednal, a Zákazník se zavazuje On-line kurz nebo Klub zaplatit Poskytovateli cenu On-line kurzu nebo Klubu.
2.8 Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy. Náklady vzniklé Zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (např. náklady na internetové připojení) si hradí Zákazník sám.
2.9 Zákazník je srozuměn s tím, že On-line kurz nebo Klub vyžaduje k plné funkčnosti, aby měl Zákazník k dispozici hardwarové a softwarové vybavení (např. počítač, notebook, smartphone nebo tablet) umožňující přehrávání video a audio souborů, dále připojení k síti internet s dostatečnou rychlostí připojení a funkční e-mailovou schránku udržovanou ve stavu schopném přijímat zprávy. Poskytovatel neodpovídá za nedostupnost digitálního obsahu On-line kurzu nebo Klubu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti internetového připojení Zákazníka nebo neprovedených aktualizací nebo krátkodobé nedostupnosti v případě údržby dat nebo výpadků serveru.
3. Cena On-line kurzů, online klubu a daňový doklad
3.1 Na Webu jsou uvedeny aktuální ceny On-line kurzů a Klubu. Uvedené ceny jsou konečné včetně daně z přidané hodnoty (DPH) a všech souvisejících poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění. U On-line kurzů a klubu s digitálním obsahem nevznikají žádné náklady na dopravu, ani jiné náklady spojené s jejich zpřístupněním.
3.2 Ceny On-line kurzů a klubu může Poskytovatel měnit s tím, že pro Zákazníka platí vždy cena, která je aktuální v okamžiku objednání On-line kurzu nebo Klubu.
3.3 Zákazník po vyplnění a odeslání Objednávky obdrží na e-mailovou adresu shrnutí jeho Objednávky a zálohovou fakturu obsahující platební údaje. Poskytovatel po přijetí platby ceny On-line kurzů a klubu vystaví Zákazníkovi řádný daňový doklad, který slouží jako doklad o zakoupení On-line kurzu nebo klubu. Poskytovatel je plátcem daně z přidané hodnoty (DPH).
4. Způsob a forma platby
4.1 Cenu On-line kurzu je možné uhradit následujícími způsoby:
a) Bankovním převodem na korunový nebo eurový bankovní účet Poskytovatele
Při platbě bankovním převodem je Zákazník povinen uvést variabilní symbol uvedený na zálohové faktuře, jinak nebude možné přijatou platbu identifikovat.
b) On-line bankovním převodem na korunový účet Poskytovatele
c) On-line platební kartou: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro.
4.2 Cenu On-line klubu je možné uhradit následujícími způsoby:
a) On-line platební kartou: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro.
b) V případě, že zákazník nevlastní platební kartu, lze k platbě využít bankovní převod na korunový nebo eurový bankovní účet Poskytovatele.
4.3 Platební metody uvedené v článku 4.1 písm. b) a c) výše jsou napojeny na platební bránu společnosti Comgate a.s., která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a on-line bankovních převodů.
4.4 Celá cena On-line kurzu nebo Klubu musí být uhrazena jednorázově. Úhrada formou splátek není možná.
4.5 Cena On-line kurzu nebo Klubu se považuje za zaplacenou dnem, kdy je připsána na bankovní účet Poskytovatele nebo v případě on-line platby na účet platební brány vedený Poskytovatelem..
Opakovaná platba
4.6 V případě, že předmětem koupě je On-line klub s pravidelným ročním, půlročním nebo měsíčním členským poplatkem, využívá Poskytovatel k uhrazení členského poplatku automatické opakované platby kartou (tzv. reccuring payments). Vyplněním Objednávky se Kupující zavazuje hradit pravidelný členský poplatek ve výši zřetelně a jasně uvedené na objednávce a to po celou dobu trvání členství. Vyplněním Objednávky Kupující dává souhlas, aby členský poplatek (v předem jasně uvedené výši) byl každých 30/180/365 dní (počínaje datem objednávky) automaticky vyúčtován k tíži platební karty Kupujícího, jíž byla provedena první úhrada, a to po celou dobu trvání členství v klubu.
Ukončení členství v klubu a zrušení automatické platby
4.7 Členství v On-line klubu může Kupující kdykoliv ukončit kontaktováním zákaznické podpory na adrese info@corerestart.cz. Ukončením členství v Klubu je pravidelná platba zrušena a členský poplatek nebude nadále účtován. Ukončením členství v Klubu se Kupující vzdává všech výsad a výhod, které mu členství v Klubu přinášelo. V případě zrušení členství bude přístup (po vypršení uhrazené doby členství) definitivně ukončen.
5. Uživatelský účet v členské sekci a podmínky jeho užívání
5.1 Po úhradě ceny On-line kurzu nebo klubu Poskytovatel zřídí Zákazníkovi uživatelský účet v členské sekci Webu. Vygenerované přístupové údaje k uživatelskému účtu (uživatelské jméno a heslo) jsou Zákazníkovi zaslány na jeho e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce. V případě zakoupení druhého a jakýkoliv dalšího On-line kurzu není Zákazníkovi vytvářen nový uživatelský účet ani nejsou generovány nové přístupové údaje a nové On-line kurzy jsou Zákazníkovi zpřístupněny v jeho stávajícím uživatelském účtu v sekci Zakoupené programy.
5.2 Uživatelský účet smí užívat pouze Zákazník, pro kterého byl vytvořen. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu a bere na vědomí, že Poskytovatel nenese odpovědnost za porušení této povinnosti ze strany Zákazníka.
5.3 Zákazník nesmí žádným způsobem kopírovat, nahrávat či jinak rozmnožovat digitální obsah, který mu je zpřístupněn v jeho uživatelském účtu. Zákazník rovněž nesní takto zpřístupněný digitální obsah půjčovat, pronajímat či prodávat dalším osobám ani jej jakkoli jinak šířit veřejnosti.
5.4 Poskytovatel je oprávněn bez předchozího upozornění okamžitě zrušit uživatelský účet, pokud:
a) má důvodné podezření, že uživatelský účet využívá jiná osoba než Zákazník, pro kterého byl uživatelský účet vytvořen;
b) Zákazník poskytl přístupové údaje k uživatelskému účtu třetí osobě;
c) Zákazník zpřístupněný digitální obsah neoprávněně kopíruje, nahrává, rozmnožuje, rozšiřuje, pronajímá, půjčuje či prodává dalším osobám nebo jej jakkoliv jinak neoprávněně sděluje nebo šíří veřejnosti;
d) Zákazník porušil či porušuje své povinnosti vyplývající ze Smlouvy včetně Obchodních podmínek.
Zrušením uživatelského účtu současně dojde i ke znepřístupnění digitálního obsahu u všech Zákazníkem zakoupených On-line kurzů a získaných bonusů, a to bez nároku na vrácení ceny On-line kurzu/On-line kurzů či její části.
5.5 Zákazník bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení Poskytovatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
6. Zpřístupnění digitálního obsahu
6.1 On-line kurz bude Zákazníkovi zpřístupněn:
a) zasláním přihlašovacích údajů k uživatelskému účtu Zákazníka, ve kterém bude digitální obsah zpřístupněn (platí pouze v případech zakoupení prvního On-line kurzu); nebo
b) v uživatelském účtu Zákazníka v sekci Zakoupené programy (platí při zakoupení druhého a jakéhokoliv dalšího On-line kurzu),
a to do 5 pracovních dnů od připsání ceny na bankovní účet Poskytovatele.
6.2 Okamžikem zpřístupnění je v těchto případech vždy okamžik, kdy Zákazník obsah aktivuje anebo se poprvé přihlásí ke svému uživatelskému účtu, nejpozději však 3 měsíce od okamžiku, kdy tak mohl učinit poprvé. Digitální obsah je po svém zpřístupnění Zákazníkovi přístupný přes jeho uživatelský účet na Webu.
6.3 Zpřístupnění digitálního obsahu On-line kurzů a programů
Digitální obsah bude Zákazníkovi přípustný na dobu trvání Smlouvy. V případě, že si zákazník zakoupí On-line kurz s doživotní licencí a přístupem k On-line kurzu, Smlouva bude na dobu neurčitou (tj. bude znepřístupněn pouze v případě odstoupení od Smlouvy či ukončení Smlouvy dohodou nebo výpovědí). V případě, že si Zákazník zakoupí On-line kurz s časově omezenou licencí a přístupem (365 dní) uzavřená Smlouva bude mít trvání 365 dní. Platnost této smlouvy lze prodloužit vždy na další období 365 dnů za předem stanovený licenční poplatek..
6.4 Všechny bonusy, na které má Zákazník nárok (výčet bonusů je uveden vždy na příslušném Webu), budou Zákazníkovi zpřístupněny v členské sekci dle uvedených podmínek na Webu, a to za podmínky, že cena On-line kurzu byla řádně uhrazena a že Zákazník neodstoupil od Smlouvy dle článku 9.1 písm. a) těchto Obchodních podmínek.
6.5 Zpřístupnění digitálního obsahu On-line klubu
Digitální obsah bude Zákazníkovi přípustný na dobu trvání Smlouvy (tj. bude znepřístupněn v případě odstoupení od Smlouvy či vypršení časově omezeného členství – 30/180/365 dní).
6.6 Po ukončení nebo vypršení členství v On-line klubu nemá Zákazník nárok na jakýkoliv dříve přístupný obsah zveřejnění v On-line klubu.
7. Aktualizace digitálního obsahu
7.1 On-line kurz bude Zákazníkovi zpřístupněn v nejnovější verzi dostupné v době uzavření Smlouvy.
7.2 Poskytovatel bude Zákazníkovi poskytovat pouze aktualizace nezbytné k tomu, aby byl digitální obsah On-line kurzu bez vad po dobu trvání Smlouvy. Poskytovatel je dále oprávněn Digitální obsah měnit, a to pro zachování funkčnosti takového obsahu a pro jeho další rozvoj. S těmito změnami nevzniknou Zákazníkovi žádné dodatečné náklady.
8. Práva z vad a reklamace
8.1 Poskytovatel odpovídá Zákazníkovi, že On-line kurz nebo On-line klub je při zpřístupnění a po dobu trvání Smlouvy bez vad. Tedy zejména, že tento digitální obsah:
a) odpovídá ujednanému popisu a rozsahu, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným vlastnostem uvedených na Webu,
b) je vhodný k účelu, pro který jej Zákazník požaduje a s nímž Poskytovatel souhlasil,
c) je poskytován s příslušenstvím uvedeným na Webu spolu pokyny včetně návodu k instalaci a s uživatelskou podporou,
d) je vhodný k účelu, k němuž se digitální obsah tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,
e) rozsahem, jakostí a dalšími výkonnostními parametry, včetně funkčnosti, kompatibility, přístupnosti, kontinuity a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem digitálního obsahu téhož druhu, které může Zákazník rozumně očekávat,
f) je poskytován s příslušenstvím a pokyny k použití, které může Zákazník rozumně očekávat, a
g) odpovídá zkušební verzi nebo náhledu, pokud je Poskytovatel zpřístupnil před Smlouvy.
8.2 Zákazník může vytknout vadu, která se u On-line kurzu nebo Klubu projeví nebo vyskytne za trvání Smlouvy.
8.3 Zákazník je povinen právo z vadného plnění ve vztahu k On-line kurzu nebo Klubu uplatnit bez zbytečného odkladu poté, co vadu/vady zjistil. Reklamovat vadu On-line kurzu je možné zasláním písemného oznámení:
- na doručovací adresa: Kováříkova 1145/7, Hlubočepy, 152 00 Praha 5,
- na e-mail: info@corerestart.cz,
- do datové schránky: nj29636.
V tomto oznámení musí Zákazník mimo jiné srozumitelně uvést důvod reklamace a číslo Objednávky (či Smlouvu a sebe jako Zákazníka jinak dostatečně identifikovat).
8.4 Projeví-li se vada On-line kurzu nebo Klubu za trvání Smlouvy, je na Poskytovateli, aby prokázal, že digitální obsah byl poskytován bez vad. To neplatí, pokud Poskytovatel prokáže, že vadu způsobilo nevyhovující technické nebo programové vybavení nebo síťové připojení pro přístup či užívání digitálního obsahu nezbytné pro řádné fungování On-line kurzu nebo Klubu (dále jen „Digitální prostředí“), ačkoli byl Zákazník na jeho potřebu upozorněn. K ověření, zda se vada vyskytla v důsledku nevyhovujícího Digitálního prostředí, poskytne Zákazník nezbytnou součinnost, kdy v případě odmítnutí jejího poskytnutí není Poskytovatel povinen prokazovat, že digitální obsah byl poskytován bez vad.
8.5 Má-li On-line kurz nebo Klub vadu, může Zákazník požadovat její odstranění, ledaže je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by On-line kurz nebo Klub měl bez vady. Poskytovatel odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby nezpůsobil Zákazníkovi značné obtíže, přičemž se zohlední povaha On-line kurzu nebo Klubu a účel, pro který ho Zákazník požadoval.
8.6 Zákazník může požadovat přiměřenou slevu z ceny On-line kurzu nebo Klubu nebo odstoupit od Smlouvy, pokud:
a) Poskytovatel vadu neodstranil v přiměřené době nebo je z prohlášení Poskytovatele nebo okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Zákazníka;
b) se vada projeví i po odstranění; nebo
c) je vada podstatným porušením Smlouvy.
8.7 Přiměřená sleva dle předchozího článku se určí jako rozdíl mezi hodnotou On-line kurzu nebo Klubu bez vady a vadného On-line kurzu, který byl Zákazníkovi poskytnut; pokud má být On-line kurz poskytován po určitou dobu, zohlední se doba, po kterou byl poskytován vadně; sleva náleží Zákazníkovi i v případě odstoupení od Smlouvy. Zákazník nemůže odstoupit od Smlouvy, pokud je vada On-line kurzu nevýznamná.
8.8 Poskytovatel vydá Zákazníkovi při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy Zákazník reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace Zákazník požaduje a kontaktní údaje Zákazníka pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Zákazník souhlasí s tím, aby mu bylo potvrzení zasláno na jeho e-mailovou adresu.
8.9 Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu ode dne jejího uplatnění u Poskytovatele. Poskytovatel je povinen vydat Zákazníkovi potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Uzná-li Poskytovatel reklamaci jako oprávněnou a výsledkem má být sleva z již zaplacené ceny On-line kurzu nebo vrácení zaplacené ceny On-line kurzu, zašle Poskytovatel příslušnou částku Zákazníkovi nejpozději do 14 dnů od uplatnění reklamace, a to na stejný účet, ze kterého byla cena zaplacena.
8.10 Za vadu se mimo jiné zákonem stanovené případy nepovažuje:
a) ukončení poskytování On-line kurzu nebo Klubu v souladu s těmito Obchodními podmínkami;
b) případy, kdy On-line kurz nebo Klub nemůže být zobrazen/zpřístupněn (ať již zcela nebo částečně) nebo jinak použit na Zákazníkem zvoleném zařízení (tj. počítač, tablet, smartphone a jiná podobná zařízení) z důvodu nevyhovujícího technického nebo programového vybavení nebo internetového připojení Zákazníka;
c) případy, kdy On-line kurz nemůže být zobrazen/zpřístupněn (ať již zcela nebo částečně) nebo jinak použit z důvodu poruchy nebo závady na Zákazníkem zvoleném zařízení, operačním systému nebo internetovém připojení (včetně malwaru, virů nebo chyb pocházejících od třetích stran nebo na jakémkoli zařízení Zákazníka);
d) případy, kdy Zákazníkovi jeho zdravotní stav neumožňuje cvičit dle On-line kurzu nebo Klubu nebo kdy Zákazník považuje cvičení dle On-line kurzu za příliš nebo naopak málo fyzicky náročná;
e) Zákazník není spokojen s obsahem On-line kurzu.
9. Odstoupení od Smlouvy ze strany Zákazníka
9.1 Kromě důvodů uvedených výše v článku 8.6 Obchodních podmínek může Zákazník odstoupit od Smlouvy také:
a) bez uvedení důvodu do 30 dnů od zaslání přihlašovacích údajů k uživatelskému účtu Zákazníka (platí pouze v případě zakoupení prvního On-line kurzu) nebo 30 dní od zakoupení On-line kurzu v uživatelském účtu Zákazníka v sekci Zakoupené programy (platí při zakoupení druhého a jakéhokoliv dalšího On-line kurzu).
b) pokud je Poskytovatel v prodlení se zpřístupněním On-line kurzu a nesplní-li Poskytovatel svou povinnost bez zbytečného odkladu poté, co jej Zákazník vyzval k plnění, nebo v dodatečné lhůtě dohodnuté stranami; Zákazník může odstoupit i bez dodatečné lhůty, pokud je z prohlášení Poskytovatele či okolností zřejmé, že Poskytovatel On-line kurz neposkytne, nebo pokud současně z ujednání smluvních stran nebo okolností vyplývá, že plnění v určeném čase je nezbytné.
c) Zákazník může odstoupit od Smlouvy i v případě On-line klubu do 30 dnů od uhrazení prvního členského poplatku. Odstoupení od smlouvy nelze využít při úhradě druhého a jakéhokoliv dalšího členského poplatku v On-line klubu.
9.2 Zákazník může odstoupit od Smlouvy jakýmkoli jednoznačným prohlášením učiněným vůči Poskytovateli (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele datovou schránkou nebo e-mailem). Prohlášení o odstoupení od Smlouvy musí být odesláno Zákazníkem Poskytovateli ve lhůtě stanovené pro odstoupení od Smlouvy.
9.3 Zákazník může pro odstoupení využít vzorový formulář Poskytovatele, který obsahuje všechny potřebné údaje. Vzorový formulář Poskytovatele je dostupný zde https://corerestart.cz/odstoupeni/. Pokud Zákazník formulář nevyužije, musí v odstoupení identifikovat alespoň sebe a Smlouvu (Objednávku), od které hodlá odstoupit. Může tak učinit zejména sdělením čísla Objednávky a přiložením kopie faktury nebo jiného dokladu o platbě. Poskytovatel bez zbytečného odkladu potvrdí Zákazníkovi přijetí prohlášení o odstoupení, a to na jeho e-mailovou adresu.
9.4 V případě odstoupení od Smlouvy se Smlouva od počátku ruší. Poskytovatel je oprávněn bezodkladně Zákazníkovi znepřístupnit On-line kurz nebo Klub, kterého se odstoupení týká. Poskytovatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, vrátí Zákazníkovi cenu On-line kurzu, a to na stejný účet, ze kterého byla zaplacena. Jiným způsobem může být cena On-line kurzu vrácena jen tehdy, pokud s tím Zákazník bude souhlasit. Zákazníkovi odstoupení od Smlouvy nevzniknou žádné další náklady.
10. Trvání smlouvy
On-line kurz
10.1 Pokud si zákazník zakoupí On-line kurz s časově neomezenou licencí a přístupem k On-line kurzu, Smlouva je uzavřena na dobu neurčitou a je možné ji ukončit dohodou Zákazníka a Poskytovatele, odstoupením od smlouvy, nebo výpovědí.
10.2 Pokud si zákazník zakoupí časově omezenou licenci a přístup k On-line kurzu na 365 dní, Smlouva je uzavřena na dobu jednoho kalendářního roku, tedy 365 dní. Takovou smlouvu lze prodloužit na další období 365 dnů po uhrazení předem stanoveného licenčního poplatku. Zákazník se nezavazuje Smlou prodlužovat na další obsobí a tedy není povinen hradit licenční poplatek za prodloužení smlouvy.
10.3 V případě, že se Zákazník dopustí některého jednání uvedeného v článku 5.4 těchto Obchodních podmínek, je Poskytovatel oprávněn vypovědět Smlouvu s okamžitou účinností k okamžiku doručení takové výpovědi Zákazníkovi.
10.4 Ukončením Smlouvy zanikají práva Zákazníka k On-line kurzu a Poskytovatel je oprávněn znepřístupnit Zákazníkovi digitální obsah On-line kurzu, a to ke dni ukončení Smlouvy.
On-line klub
10.5 Smlouva je uzavřena na Zíkazníkem zvolené období (30/180/360 dní) a je možné ji ukončit přirozenou expirací a dalším neprodloužením Smlouvy, dohodou Zákazníka a Poskytovatele, odstoupením od smlouvy, nebo výpovědí.
10.6 V případě, že se Zákazník dopustí některého jednání uvedeného v článku 5.4 těchto Obchodních podmínek, je Poskytovatel oprávněn vypovědět Smlouvu s okamžitou účinností k okamžiku doručení takové výpovědi Zákazníkovi.
10.7 Ukončením Smlouvy zanikají práva Zákazníka k On-line kurzu a Poskytovatel je oprávněn znepřístupnit Zákazníkovi digitální obsah On-line klubu, a to ke dni ukončení Smlouvy.
11. Osobní údaje
11.1 S osobními údaji, které Zákazník poskytuje při objednání On-line kurzu, nakládá Poskytovatel v souladu s jeho zásadami zpracování a ochrany osobních údajů, které jsou k dispozici zde https://www.mamacore.cz/ochrana-osobnich-udaju.
12. Zákaznické recenze
12.1 Poskytovatel na Webu zveřejňuje autentické recenze od Zákazníků, kteří využívali nebo využívají On-line kurzy. Tyto recenze Poskytovatel zveřejňuje pouze se souhlasem konkrétního Zákazníka a v nezměněné podobě.
12.2 Podrobné informace ke sdílení recenzí nalezne zde https://corerestart.cz/vlozeni-recenze/.
13. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
13.1 V případě, že dojde mezi Poskytovatelem a Zákazníkem ke vzniku spotřebitelského sporu z uzavřené Smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Zákazník podat:
a) návrh na zahájení mimosoudního řešení sporu k České obchodní inspekci, oddělení mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (ADR), se sídlem Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, internetová adresa https://adr.coi.cz/cs; nebo
b) stížnost k evropské Online platformě pro řešení sporů (www.ec.europa.eu/odr) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu on-line.
14. Zdravotní stav a způsobilost ke cvičení Zákazníka
14.1 Součástí On-line kurzů není odborná vstupní diagnostika zdravotního stavu Zákazníka. Každý Zákazník je tak plně zodpovědný za svůj aktuální zdravotní stav a daného On-line kurzu se účastní na vlastní nebezpečí. Poskytovatel neodpovídá za možná zranění či následně způsobené zdravotní problémy Zákazníka.
14.2 Zákazník je povinen před zahájením prvního cvičení dle daného On-line kurzu konzultovat vhodnost tohoto On-line kurzu pro zdravotní stav Zákazníka s lékařem. Rozhodující slovo, zda je Zákazník způsobilý k zahájení cvičení, má vždy a výhradně lékař Zákazníka.
14.3 Jelikož se jedná o On-line kurzy a digitální obsah, kdy Zákazník cvičí bez dozoru podle videí, Poskytovatel nenese žádnou zodpovědnost za to, zda Zákazník cvičí jednotlivé cviky správně nebo ne. Zákazník nese zodpovědnost za správnost provedení jednotlivých cviků a je povinen se přesně řídit postupy a návody, které jsou součástí On-line kurzů. Pokud Zákazník v průběhu cvičení nebo po něm zaznamená jakékoliv nepříjemné pocity či zhoršení zdravotního stavu, je povinen okamžitě přerušit cvičení, neprodleně kontaktovat Poskytovatele a společně se rozhodnout na dalším postupu.
14.4 Zákazník je povinen dbát při cvičení na svoji bezpečnost i bezpečnost ostatních. Zákazník nesmí cvičit dle On-line kurzů v případě nemoci, zranění, pod vlivem alkoholu, jiných omamných látek či léků.
15. Závěrečná ustanovení
15.1 Poskytovatel si vyhrazujeme právo kdykoliv změnit tyto Obchodní podmínky. Smlouvy, které byly uzavřeny za jiného znění Obchodních podmínek, se však budou řídit podmínkami platnými v době, kdy Smlouva byla uzavřena.
15.2 Aktuální znění Obchodních podmínek je vždy umístěno na Webu a Zákazník jej akceptuje při odeslání Objednávky.
15.3 Je-li některé ustanovení Obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
15.4 Tato verze Obchodních podmínek je platná a účinná od 22.10.2024.